luni, august 05, 2013

Noi ne temem sa ne privim umbra in fata

Postat Maria
De multe ori, noi ne temem sa ne privim umbra in fata , pentru a evita astfel rusinea sau stanjeneala care insotesc de regula recunoasterea unei greseli. Ni se pare ca daca ne vom privi prea direct, vom fi expusi in toata goliciunea noastra. Nu dorim sa ne privim in fata umbra , intrucat ne temem de ceea ce am putea gasi aici. In realitate , singurul lucru de care ar trebui sa ne temem este ignorarea umbrei, intrucat exact acest lucru o alimenteaza. Odata , am privit in fata un aspect al fiintei mele pe care l-am evitat foarte mult timp, intrucat mi se parea prea dureros. Cand am facut-o , am trait o surpriza neasteptata. In loc sa simt ca ma detest singura, am fost inundata de un val de compasiune, intrucat am inteles cata durere as mai fi experimentat daca as fi continuat sa imi ignor acel aspect.
Efectul umbrei – Deepak Chopra , Debbi Ford, Marianne Williamson


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...